Thursday, January 10, 2008

SUDAH TIBA MASA KEPIMPINAN SHAHIDAN DITUKAR

Apa dah jadi dengan Perlis ini? Dengar khabar dari Negeri Kayangan tu, budaya berpuak-puak dalam parti wujud di Perlis menyebabkan semangat kerjasama antara ketiga-tiga Parlimen - Kangar, Padang Besar atau Arau hilang, malah semangat perpaduan sesama ahli dalam bahagian juga turut lenyap.

Baru ada tiga kawasan parlimen, tapi kecohnya mengalahkan Selangor atau Johor yang ada berpuluh-puluh bahagian. Namun, ia harus dipandang serius oleh kepimpinan UMNO Pusat memandangkan masalah Perlis ini kalau tidak diperhalusi segera, ia boleh mengundang parah dan bencana dalam Pilihanraya Umum akan datang.

Lagi: http://sahabatgunung9506.blogspot.com

2 comments:

Rockybru said...

Suara,
Terimakasih atas peninggalan komen di blog saya. Politikal sekali suasana di blog sdr.
Bab Shahidan ni, saya tak boleh nak pilih. Azmi Khalid pun merapu-rapu, Radzi Sheih Ahmad cakap tak pandang dan tak pikiaq.
Ada calon lain tak?

suara said...

Brother Rocky:
Anda orang besar bloggers Malaysia. Kunjungan anda saya ucapkan jutaan terima kasih, sangat saya hargai dan sungguh saya sanjung tinggi.

SUARA memang politikal kerana ia adalah laman web politik Malaysia.

Bab Shahidan, Radzi dan Azmi ni, saya pun serupa anda. Mintak-mintak ada calon lain!