Friday, January 25, 2008

Al-Fatihah: Tan Sri Megat Junid Meninggal Dunia

Bekas Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Tan Sri Megat Junid Megat Ayob, 65, meninggal dunia di Pusat Perubatan Pantai Bangsar, Kuala Lumpur. Allahyarham menghembuskan nafas terakhirnya pada pukul 5.25 pagi Khamis. Menurut anak Allahyarham, Megat Firdaus, jenazah ayahnya dibawa pulang ke rumah mereka di Kelana Jaya untuk disempurnakan dan solat jenazah. Pengkebumian dilakukan selepas solat zuhur di tanah Perkuburan Islam Bukit Kiara.

Lagi: http://www.agendadaily.com/cms/index.jsp

Al Fatihah: Adlan Benan Omar Meninggal Dunia

Jenazah bekas Setiausaha Pemuda Keadilan Nasional Adelan Benan Omar telah dibawa ke rumah keluarganya di Ampangan SEREMBAN. Jenazah akan dikemubikan sebelum solat Jumaat esok hari. Orang ramai yang ingin menziarahi beliau boleh ke alamat No 2 Jalan Golf Height, Ampangan berhampiran dengan Sekolah Rendah King George V. Adelan menghembuskan nafas terakhirnya jam 3.45 petang tadi.

Adlean Benan Omar meninggal dunia jam 3.45 petang tadi. Jenazahnya kini di No. 31 Jalan Putra Bistari 2/4D Putra Heights Subang Jaya. Allahyarham merupakan bekas setiausaha pemuda Parti Keadilan Nasional (Keadilan) dan juga bekas MPT parti itu.

Lagi: http://klpos.com/klpos/index.php?option=com_content&task=view&id=2213&Itemid=49

No comments: